وانیا واثقیوانیا واثقی، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

اولین مرجع تخصصی پرورش کودک دوزبانه

ویژگی های معلم خصوصی زبان کودک

1392/7/27 0:54
نویسنده : مونا منتها
1,201 بازدید
اشتراک گذاری

 

پرسش:
سلام من یه پسر 19 ماهه دارم و دوست دارم از الان باهاش انگلیسی کار کنم. تاپیکتونو و سایتتونو خوندم و کتابتونو هم تهیه کردم . 
 میخوام یکی رو پیدا کنم که بیاد خونمون و به مدت سه ساعت با پسرم هم بازی کنه و هم باهاش انگلیسی صحبت کنه. میخوام بدونم دنبال چه جور آدمی باید باشم یعنی این شخص چه ویژگیهایی باید داشته باشه. خیلی ممنون


پاسخ:

 

بسیار خوشحالیم که در خدمتتان هستیم

 

اولین و مهمترین مسئله و نکته این است که شخصی که برای این کار انتخاب می کنید کار با کودک انجام داده باشد و بتواند با کودکتان رابطه خوبی برقرار کند. شخص مهربان و خوشرو و با حوصله ای را انتخاب کنید که بتواند با کودکتان بسیار مناسب رفتار کند. و البته انتظار نداشته باشید کودکتان زا همان روزهای اول خیلی راحت با شخص مناسبی که پیدا کردید ارتباط برقرار کند. مسلما کمی زمان خواهد برد تا به او اعتماد کند و به او اجازه دهد در حریمش وارد شود و البته شما نیز بایستی به کودکتان کمک کنید و روزهای اول مانند اینکه دوستی به خانه تان آمده است با آن شخص برخورد کنید و دو تایی با کودکتان بنشینید و در ارتباط باشید تا کودک او را بپذیرد .

 

زمانی که از لحاظ رفتاری و اخلاقی توانستید آدم مناسبی را پیدا کنید، حالا به زبان او توجه کنید. ببینید زبان انگلیسی را با لهجه درست صحبت می کند؟ آیا واژگان را درست ادا می کند؟ تلفظ او صحیح است یا نه؟ آیا می داند که در ارتباط با کودک باید نه خیلی تند و نه خیلی کند صحبت کند؟ چقدر در زمینه پرورش کودک زیر سه سال اطلاعات دارد؟ تا به حال به کودکان زبان انگلیسی آموزش داده است؟

می دانم، شاید پیدا کردن چنین شخصی کمی مشکل باشد اما مهمترین مسئله که از آن نباید بگذرید اول رفتار و اخلاق او است و دوم میزان صحیح به کاربردن لغات درانگلیسی و در واقع لهجه درست او می باشد .

شاید کسی را پیدا کنید که تجربه کافی با کودک ندارد اما دو مورد مهم ذکر شده را داراست .

 

امیدوارم موفق باشید .

خوشحال می شوم بعد زا خواندن کتاب نظرات خود را برای ما بنویسید :

info@bclc.ir

 

شاد باشید و سربلند

 

مونا منتها

کارشناس ارشد زبانشناسی

مربی کودک


لینک سایت: http://bclc.ir/content.aspx?id=64&lang=fa#a19

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)